Titta här!



Kläder och accessoarer från www.h&m.com. Detta är saker jag bara vill ha!

1, Ett helt underbart armband, endast 49,50:-
2, Diskreta underkläder;  129:-
3, Älskar dessa underkläder! Kostar; 98:- bara.
4, Hur snyggt som helst! ; 129:-
5, Supersött, skulle dock vilja ha svart. Kostar; 98:-
6, Underbar blus jag verkligen skulle vilja ha!  Endast 198:- Riktigt kap!
7, Blev kär när jag såg denna jacka i Växjö, men provade inte för då skulle jag aldrig kunna släppa den haha. Kostar faktiskt bara; 598:- :)
8, Svart hög kjol, något som saknas i min garderob men som jag avgudar!; 198:-
9, Fullkomligt älskar denna kjolen, supercool! 198:-
10,Riktig Emmastil :) finns i rosa och silver också, coola! Kostar bara 19,50:-!!
11, Söta:)  29,50:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0