Regn, Regn & ännu mer Regn,

Nu går det verkligen mot ett mer höstväder. Kan inte riktigt bestämma mig om vad jag tycker om hösten. Egentligen är den som våren fast tvärtom. Det som grönskar på våren byter nu färg till dem otroliga höstfärgerna. Himlans vackert att titta på. Den varma luften blir nu kallare och vinden får en att rysa till när man är ute på promenad.
Huden bleknar och man känner sig tillsist lika vit som en snögubbe, men sånt går alltid att göra någonting åt. UV-strålar är onödigt när det finns brun utan sol, bättre att njuta av den riktiga solen under sommaren istället.

Vet inte riktigt om det fortfarande regnar. Hade ju tänkt att jag skulle ut och springa en runda. Känner mig inte så pigg men det är alltid värt ett försök!

Ne nu landade posten på mitt golv från brevinkastet, ska ta och sätta mig och titta vad det kan ha varit för skoj förutom räkningar!

Som sagt, vackert att titta på

Kommentarer
Postat av: Din älskade anka

gud vad roligt att du skapat dig en blogg! jag har undrat länge nu hur man gör sig en egen blogg för jag vill göra en blogg om hur man gör en blogg haha xP nää skoja bara jag är lite knäpp som vanligt :P men det är du van vid :P jag ska lägga din blogg bland favoriterna på datan så jag kan bli din personliga stalker om det är ok? xP me love you long time <3 <3 puss puss (F)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0