Najs

Igår var en dag jag längtat efter längre. Är så rädd för att förlora mina vänner nu när vi tagit studenten och bor så långt ifrån varandra. Igår fick jag träffa Angelica och Sandra<3 Kändes så grymt skönt!
Vi gick runt i affärer, åt och gick till john Bauer. Var kul att träffa Ulrik igen och hör hur det var med han och lilla Nova:) Måste säga att jag saknar floristlektionerna nått grymt, var sån frihet där.

Ikväll ska jag iväg och jobba. Har stäningspasset på Shell idag. Får se hur det blir med Shell sen. Har säkt ett annat jobba. Dem hade två tjänster, en deltid och en heltid, så beroende på vilken jag får blir utgång till hur det blir på Shell. När jag säger får menar jag det, jag ska ha det jobbet, hoppas verkligen jag får det. Hade passat mig perfekt, som handen i hansken;)

Nu ska jag ta och käka lite frukost:) Kurrar i magen..

Njut av denna underbara bild på oss istället!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0