:)

Hej hopp allesammans:)
Då var man vaken och klar i huvudet, har även fått i mig frukost. Ska snart åka iväg och köpa lite sand och annat tillbehör till akvariumet vi fick igår av mina föräldrar. Dem ´har planerat att flytta och tänkte slänga det:O Det gick jag inte med på! haha.
Så nu står det här i vardagsrummet och min kisse Molly går bara runt det hela tiden och undrar vad det är:)
Hoppas på att hitta någon snygg sand, gärna svart.  Tänkte ta mig en runda på "stan" här i Ljungby sen med och se om man hittar något roligt. Vill ha nått färgstarkt smycke. Har ju tråkigt nog rätt mkt svarta och vita kläder och det går ju iaf att piffa till med smycken:)

Nu ska jag vidare.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0