En ny ring av det gamla halsbandet!


Jaha sedär ja, blev en ny ring av det gamla halsbandet jag skrev om innan. Blev rätt mycket pärlor över så ska nog göra ett armband eller halsband också. I måndes var jag på Panduro och kollade. Måste säga att man blir mer lockad av att titta i katalogen, men vet man bara vad man ska ha så funkar det! Ska testa att göra lite presentaskar med som man kan sälja sen också.

Ska sätta mig och skriva ihop en affärside och allt som hör till och sen planera och börja arbeta!;) Ska köpa in material och tillverka i minst ett år innan jag tänker sälja det på riktigt. Men ska självklart se till att dem är eftertraktade med.

Här kommer en bild, lyckades dock inte ta någon bra, men man ser iaf hur den ser ut.







Kommentarer
Postat av: Anni

Riktigt fin ring :)

2008-09-24 @ 23:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0