:D en riktigt bra dag idag!

Även om det är grått och mulet ute och bara 14 grader ska det bli en riktigt trevlig dag:)
Ska ta bussen till Halmstad och träffa två underbara människor, nämligen Angelica och Sandra. Blir ett besök på gamla skolan med, som jag saknar nått otroligt mycket just nu. Kanske man nska plugga om nått år eller så igen? Tål att tänkas på!

När jag kommer hem ikväll ska jag skicka iväg lite CV tänkte jag. Dem söker personla på ett fik här i Ljungby och det ska jag bara ha det jobbet! Jag tänker inte ge mig;) Vill dock inte säga upp mig från Shell för trivs bra där:) Underbarare jobbarkompisar får man nog leta efter!

Ne nu måste jag jag fixa mig bussen går om 30 min:D


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0