Starta eget? Hjälp på traven tack:)

Jag vill verkligen starta en egen butik!:) En riktig tjej butik där man går in och känner att man vill köpa allt haha..
Det ska vara en riktig presentbutik med saker som är tillverkade av mig. En liten blomhörna där jag kan fixa buktter och annat skoj och sen vill jag ha mycket smycken och kanske lite olika smink och skönhetsprodukter. Letar killar efter en perfekt present till sin flickvän ska dem kunna hitta den hos mig!
Jag ha rlärt mig att man inte lätt, blir framgångsrik genom att endast sälja blommor. Min dröm i gymnasiet var att starta en blomserbutik, men jag har mer och mer gått till skönhetintresse så som smycken och smink m.m.  Tanken slog mig att i en blomsteraffär är det oftast kvinnor som handlar, och då kan man ju faktiskt slå ihop tankarna då det är saker som är anpassat för kvinnor:)  Ser framför mig precis hur det ska se ut, vad det ska heta, ja allt, utom var den ska finnas.

Jag vill ha alltid färdigt tills Patric har gjort sin praktik inom polisen och kanske att vi till och med har köpt ett hus. När vi säkert vet var vi ska bo har jag lättare för att veta var jag kan öppna upp butiken. Halmstad eller växjö vore inte fel kan jag säga;)

Just nu kan man bara hoppas på att drömmen slår in:) Avslutar med detta och gör mig iordning för att gå till jobbet. Ha en fin dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0