Mitt nya armband

Ett enkelt pärlarmband gjort då ja. Ser mycket finare ut i verkigheten. Måste lära mig att ta bra och säljande bilder:P





Kom hem från jobbet för ungefär 20 minuter sen och sitter nu och kollar på Generation fett. Fy vad hemskt att bliså stor säger jag bara. Att man inte slutar upp då man märker att man inte kan gå längre! Hur kul är det att sitta i en säng och stirra på fyra väggar? Att man har en partner ska man vara tacksam över, men hur är livet för ens partner egentligen? Man kan inte göra normala saker som ett par annars gör.Man kan i princip inte göra någonting mer än att bara prata med varandra. Kan inte gå på bio, inte dansa, inte resa, ingenting.

Skulle jag någon gång vara nära på att bli så som han och många andra i världen, så hoppas jag verkligen att jag inser det, annars får ni säga till mig. jag vill leva ett normalt liv, inte ge bort mitt liv för mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0