Mardröm!

Usch drömde en mardöm nu på morgonen. Drömde om att jag var med i Rwanda under deras inbördeskrig och att jag blev jagad av massa machetes eller hur det nu stavas. Hatar verkligen att drömma sånt, gör det jämt! Just Rwanda med. Allt för denna historialektion då vi kollade på Shooting Dogs. Jättebra film men efter all riktig fakta blir man lite förföljd.
Vaknade redan vid 7.20 men låg och drog mig till 7.40. Måste erkänna att jag var lite mörkrädd helt enkelt haha.

Just nu sitter jag och väntar på att Angelica sak skicka sms och säga om vi kan ses senare idag eller inte. I så fall tar jag 10.30 bussen in till Halmstad och går runt på stan lite innan hon kommer. Sen vore det inte dumt med en sallad:D Yummie. Annars funderar jag på att antingen åka in ändå eller om jag sak åka till Växjö. Känner för att bara gå i min egen värld och bara vara.



 


Min älskade vän Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0