God morron alla nyfikna läsare:)

Då var man vaken och har slitit sig från att ligga kvar och mysa i det gosiga duntäcket vi har. Sitter nu och äter lite frukost och funderar på vad man ska göra för vettigt denna dagen. Ska jobbar 17.45 så hinner nog inte träffa älsklingen så mycket idag heller. Nackdelen med att jobba kvällar e ju att vi knappt ses, men det ger mycket bättre pengar, framförallt om man bara har en 50% tjänst.

En sak som är säker är att jag måste klippa mig, NU! Tror det får bli lite ekonomiklippning så jag toppar det själv, brukar inte vara några problem. Klipper ju älsklingen med, och han klagar då inte;)

Har kollat runt efter lite smycken på nätet, och måste säga att jag fullkomligt älskar dessa bilderna!






Detta kallar jag bra reklam för smycken, helt perfekta bilder och en helt otroligt vacker modell.
Bilderna är från smyckessäljaren Nina Quists hemsida:
www.ninaquist.se

Ne nu ska jag leta vidare och sen titta lite på tv och kanske ut och gå en runda:)
Ciao allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0