Go morron kära blogg

Nu sitter man här igen då:) Tittat man ut så skiner solen, Underbart:D Igår var det verkligen grått och regnign och måste säga att jämför man dagen igår med idag, så har jag nog varit i helvetet och vänt. Var så grymt deprimerad igår. Hade ont som bara den i ryggen och då brukar det bli att humöret brister. Var hos en kiropraktor och blev 380 kronor fattigare, ännu en anledning till att bli deprimerad, pengar:(

Hade så ont i min rygg när jag gick och la mig igår så jag knappt kunde somna, men när jag vaknade... Det var värt var enda krona! Har inte ont någonting! Hade aldrig haft en så drastisk övergång innan. Tydligen var jag sne i bäckenbenet på 3 centimeter vilket vred resten av lederna i ryggraden så dem tryckte på ställen och gjorde ont. Nacken rättade han till på precis dem ställena där jag alltid har ont. Känns skönt att han själv hittade felen utan att jag skulle peka ut dem, får då finns det ju en liten risk för bluff. Har dock inte varit så rädd på länge som när han förjade rycka i nacken, hade förlamning i tankarna haha. Men dem kan sin sak så man ska egentligen inte vara rädd.

Vissa patienter blev bra på första behandlingen och dem som inte blev det brukade det räcka med att gå dit en gång till. Håller tummarna för första gången, för 380 kronor till blir svårt att lägga ut. Ska ju till tandläkaren på måndag eller tisdag och vet inte om jag har gratis tandvård som 19 nu när jag bor i kronoberg eller inte.

Jag och älsklingen har ju pratat om att åka till Liseberg nu i vinter och sen sova på Gothia hotell. Vill verkligen det, känns som att det behövs.
Snart kommer han hem från skolan, och hans skulle ha goda frallor med sig hem:) ♥

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0