Förlåt!

Förlåt förlåt jag har inte varit så aktiv  de 2-3 senaste dagarna. Jobbar och jobbar ni vet, ingen höjdare alltid.
Kan berätta att i torsdags hade jag en som smet från sin benisn och vi har ingen aning om vem det var =S Var livrädd att chefen skulle bli rasande men verkade inte vara så farligt som jag trodde att det skulle vara, PUUH:)

Jobbar hela veckan utom i morgon, känns nästan overkligt eftersom man fortfarande inte riktigt har släppt skolan och fattat allt än, men man ska vara tacksam för jobbet iaf. Gunilla på Skinnarnas ringde mig för en stund sen och frågade om jag kunde jobba på fredag, och jag tackade ja:) Dock bara från 9-14 för jag ska ha stängning på Shell sen så kände att jag inte klarar av att göra som sist. Då började jag 7 och jobbade till 12.30, hem och äta och vara på Shell från 14-22.15. Då var man trött. Och inte nog med det så var jag så snäll och hämtade älskling och hans skolkamrat i Växjö mitt i natten, det var tufft. Var så trött så det borde varit olagligt att köra, och så skulle jag hämta två polisstuderande haha.  Det var ganska gott att lägga sig i sängen när man kom hem :)

Just nu hå¨ller jag på och tvättar för fulla muggar, var ett berg av tvätt så nu var det dags. Och... När jag kom ner till tvättstugan blev jag rasande! Innan har jag alltid bokat en hel dag för att hinna klart och slippa tvätta så ofta. Nu fanns det en lapp där det stod att vi antingen ska tvätta 8-15 eller 15-22, inga heldagar, och
endast EN GÅNG I VECKAN.

Så konstiga tider som jag jobbar är det omöjligt nästan! men men får väl vara snäll och ge det en chans och bita ihop.

Förresten en sista sak.. Igår åt jag och älskling trerätters som jag lagade. Han fyller 22 imorgon och vi tänkte att vi skulle ta det så vi kunde dricka massor av vin till;) blev riktigt lyckat. Till förätt advocadoröra med lök,räkor och creme fraice, Yummie! Sen min nya favoriträtt. Fläskfilegryta med paprika och färska champinjoner, aldrig ätit så god sås i hela mitt liv, och det var jag som gjorde den:O Jamie Oliver, Call me;)
Efterrätten blev en "Japp mousse" som jag inte riktigt lyckades med då jag verkligen inte fick jappen att smälta haha. Men gick att äta får man väl säga;)

Vi kollade på Wall-E vid efterrätten, så himla söt filur!

Nu ska jag titta till tvätten.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: haha! Jaa! Jag vet inte riktigt vart de där "tönt" kom ifrån :D

2008-10-06 @ 13:03:24
URL: http://lindaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0