En härlig höstkrans och en busig katt!

Så nu var jag färdig med min krans, blev riktigt fin! Nu bor jag ju i lägenhet och har ingenstanns att hänga den. Fanns inget spik på dörren där alla går in så där sprack min idée. Tänkte hänga den på vår ytterdörr men tror att bären skulle ligga på golvet imorgon istället för att sitta i kransen, inte så smidigt kanske. Istället för att slänga den vilket jag aldrig skulle kunna göra, hängde jag den på balkongen, mellan dörren och fönstrena. Nu ser alla som kör förbi det iaf;)




En närbild.

Under tiden som jag höll på med kransen så busade vår katt Molly till det lite. Hon har alltid älskat små utrymmen, hon har en gammal skokatong hon brukar ligga och sova i faktiskt haha. Nu hörde jag bara hur det prasslade i köket och jag vänder mig och ser det här:

HAHA!! Hon hade krupit in i älsklingens ölflak, där sitter och tränger sig med några ölburkar!


Tittut!


Ne nu ville hon inte stanna kvar där längre. Tur det för där kan hon inte sitta hela dagen, då hade hon blivit alkolist till sist;)


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0