Denna rubrik

Jaha då sitter man här hemma. Det är grått och mulet ute vilket det inte var när man vaknade. Då var det strålande sol och fågelkvitter. Jag och älsklingen sov hos Rydberg inatt. Dem satt och lirade på datorn igår och jag jobbade. Sen efter jobbet körde jag ut till dem. Dem stod och grillade:D Det gör dem oavsett om det är snö eller inte haha. Var super gott! Ett glas rött till med, mumsigt värre.
Ska ju jobba ikväll med, rätt segt om man säger så. Skulle egentligen ha öppning imorgon med men var en på jobbet som ville byta den med mig, o inte tackar jag nej inte.

Nu ska jag vara så duktig och dammsuga här i vår smutiga lägenhet, måste man annars dammar man igen haha.

Ha det fint allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0