:D

Idag har jag varit på Skinnarnas och jobbat. Har gjort massvis med buketter både till försäljning och till kunder direkt, riktigt kul:) Måste säga att dem solitära blev jättefina:) Känns så skönt att jag känner så. Dock blev dem vanliga buketterna ingen vidare, men jag har alltid haft svårt för att göra små buketter, så e det bara:P Men vill bli bra på det.

Kommer nog bli att jag är där någon gång i månaden nu iaf. Madde som jobbar där skulle vara ledig både en dag i november och en i december som hon ville att jag skulle ta:) Kan jag så säger jag ja:) Sen ska jag nog vara där i 2 veckor runt julen. Kommer vara stressigt, men kommer lära mig otroligt mycket!

VIll verkligen sätta mig och vara ledig och bara pyssla och göra smycken, men känner att det är så mycket saker jag saknar just nu för att göra det:O Kan inte köpa allt på en gång nu , det är inte ekonomiskt hållbart om man säger så.

Ne nu ska jag snart bege mig, ska iväg och jobba på Shell ikväll. så dubbelt jobbande idag minsann.

Ha en riktigt trevlig fredagkväll allesammans:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0